Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 stycznia 2014

Notka + Rozdział

Witam Was !
  Na samym początku króciutka notka . 

A więc tak . Rozdziału nie było w środe , ponieważ :
- Nie było 3 komentarzu ( to jest minimum ) , których wymagam od Was . To nie dużo . Kliknać "dodaj komentarz" , napisać coś i kliknąć " dodaj" .   A więc baardzo Was proszę o dodawanie komentarzy ! 

Druga sprawa , wiąże się z blogami . A wiec o co chodzi ? :)
1. Pamiętacie mój 1. blog ?  http://othewantedblogjesttu.blogspot.com/  Chciałabym go przywrócić , ale nwm jak spodoba Wam się druga wiadomość ! 

2. Mam pomysł na 3 bloga ! Byłby połączeniem  : kryminału , fantastycznych stworzeń , horroru , zabawy i The Wanted ! :) Mam już pomysł tylko nwm czy ktoś by to czytał :( , skoro na tym blogu jest tyyyle wejsć , a tak mało komentarzy :( . Nwm czy moge Wam zaufać i zacząć tworzyć kolejny blog . 
      A więc baaardzo proszę ! Dodajcie komentarz po tym postem , chcę zobaczyc ile osób zgadza się na kolejnego bloga , a ile osób woli , zeby przywrócić tamtego :p . 
Przypominam :
Kolejny rozdział = minimum 3 komentarze !

Rozdział 14 
Jay 
- No co tam ? - zapytałem od tulając się od narzeczonej Sivy .
- A nic ... nudno nam było bez was chłopaki ! Wasze pokoje są w takim stanie w jakim je zostawiliście . - powiedziałą .
-Wysprzątane ...-powiedział Tom .
- Hahahaaa... nie . Wy ?! I porządek ? Kupe śmiechu , haha ... - powiedziała Nare.
- Tooom ! - usłyszeliśmy głos Kelshy * ( nie za bardzo wiem jak napisac =  Kelshy ? Napisze mi ktos w komentarzu ? :D )
- Skarbie ! - Tom podbiegł do niej i mooocno przytulił . 
- Tak sie stęskniłam . Już nigdzie więcej beze mnie nie jedziesz !-powiedziała .
-Nie mam zamiaru - uśmiechnął się Tom i pocałował swoją dziewczynę  . W tym momencie doszli do nas Nathan i Conor. - Hej kochani ! 
- Co ?
- Chce wam przedstawić Natha i Cona . - powiedziałem . Wszyscy podali sobie rękę i ruszyli do aut .
- Chłopaki ! 
Conor 
Usłyszałem głos Toma .
- Co tam Tom ? - zapytał Nath .
- Wpadniecie do nas o 18 ? - zapytał i pod mi adres .
- Okej .. o 18 ?- zapytałem dla pewności .
- Taak ... - powiedział .
- Coś przynieść ?! - zapytał Nathan .
- Piwooo... - powiedział Thomas .
- Mogłem to przewidzieć . Okej ! Do zobaczenia !
- Paaa ! - odpowiedział i pobiegł do samochodu ( swojego :p )
     Godzinę później byliśmy wdrodze do domu . nathan nie wiedział nic o tym , że wybudowałem dom dla nas .
- Conor .. gdzie my jedziemy ? - zapytał .
- Do domu ... - powiedziałem .
- Długo mnie nie było ale tak mi się wydaje , że to nie tędy .
- Tędy , tędy ... spokojnie .- powiedziałęm i pogłaskałem go po głowie .
- Kocham.. Cię ..- powiedział i dał mi całusa .
- Ja Ciebie też ... - odpowiedziałęm .
   Pół godziny później wraz z Nathanem na rękach wszedłem do naszego nowego domu . Pytacie teraz , czaeu na rękach? A więc moje słoneczko usneło . Zaniosłem go do sypialni , połozyłem na łózku , ściągnąłem buty , przykryłem kołdrą i pocałowałem w usta . Tak mi go brakowało .
  Poszedłem do kuchni i zrobiłem sobie herbatę . Pychaa. 
    Minęła godzina . Nathan się obudził i zaczął krzyczeć .
- Conor ! Conor ! 
- Słucham ... ? - zapytałem  go .
-Gdzie my jesteśmy ? - zapytał .
- W domu ... - odpowiedziałem . Nathan bardzo sie ucieszył , wy całował mnie i wy przytulał . Oprowadziłem go po domu . Był bardzo zachwycony . Na zagarze wybiła godzina 16.13 .
- Tom dzwoni ... - powiedziałem .
- Halo ? Co jest Tom ? Ahaa .. okej .. o 20? Spoko .. yhymm.. Nie ma za co .. okej . Pa. 
- Co jest ? - zapytał mnie Nath .
- Tom przesunął impreze na 20 ... - powiedziałem .
- To dobrze ... nie chce mi sie iśc wiesz .... zmęczony jestem ...
- Ja też ..
-CO ROBIMY ? -zapytałem .
- Film ... ? -zapytał mnie Nath .
- Miałem coś innego na mysli .. - powiedziałem .
- Nie ... nie .. Conor ! - krzyczał Nathan .
- No dobla .. ide kupic piwo ..- powiedziałem i wyszedłem z domu do sklepu .
 

7 komentarzy:

  1. Świetny blog!! A co do blogów: nwm czy powinnaś zakładać drugi blog bo będziesz musiała dodawać 2 razy wiecej materiału i sie nie wyrobisz. Takie jest moje zdanie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) . Lubie dodawać rozdziały , a ten 3 rozdział mam na prawdę wystrzałowe pomysły , tylko nwm co sądzicie o tamtym blogu . Może większość z Was woli abym kontynułowała tamtego :) .

      Usuń
    2. "... a na ten 3 blog mam na prawdę wystrzałowe pomysły ... " * :)

      Usuń
  2. Super rozdział :)
    Co do zakładania bloga to twoja sprawa.Ja prowadzę dwa blogi i czasem może nie mam czasu dodawać rozdziałów regularnie, bo mam szkołę itp.. Więc możesz zakładać lub nie.
    P.S.Pisze się Kelsey.
    Pisz nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :)
    Co do zakładania bloga, to zależy czy się wyrobisz, ale cieszę się na COME BACK tamtego bloga <3 Ale wracając do tematu założenia kolejnego, to na pewno będę czytać, kryminały i horrory aka my Life <3 Oczywiście i TW :D Więc wiesz... 3xtak ♥
    Czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń