Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 stycznia 2014

13

Rozdział 13

 Conor
    Tak się cieszyłem kiedy  Nathan mnie przytulił , a po chwili zapytał czy damy sobie drugą szanse . W końcu ! Jak widać rozłąka na ponad dwa tygodnie pomogła . Nathan umył się , ubrał , spakował  wszystkie swoje rzeczy do walizek . Czemu spakował ? Wraca ze mną do Londynu ! Tak się ciesze !
- Dobra , to chyba wszystko ...- powiedział Nath .
- Okej , to choć .  Idziemy . - odpowiedziałem .
    Razem z nathanem i jego walizkami znaleźliśmy się  w kuchni , gdzie Jay kończył jeść śniadanie .
- Pogodzone dzieci moje ? - zapytał .
- Tak .. - powiedział Nath .
- To dobrze .. a teraz wiadomość dla was .. Nie wiem czy się ucieszycie czy nie ... Ale ... - nagle drzwi się otworzyły a w nich pojawiłsie Tom i wykrzyknął :
- Jedziem z wami chłopięta ! 
- Tom ! Ja miałem im to powiedzieć ! - oburzył się Jay .
- Peszek ... Peszek Jay ..Znowu . hahaa. - odpowiedział mu Thomas .
- Cieszycie się ? - zapytał James .
- Tak ! - powiedziałem wraz z Nathanem .
- To dupy do uta pakować ! Jay  walizki ! - wykrzyknął Tom i poszedł do samochodu ,a loczek wziął walizki .
   Pół godziny później byliśmy na lotnisku , heeh.. w samolocie . W środku zajęliśmy swoje miejsca , zapieliśmy pasy na czas startu . 
Tom
Tak sie cieszę ! Lecę do Londynu ! Tyle lat tam nie byłem , dziewczyna na mnie czeka . Zaraz !
- Jay ! - krzyknałem .
- Co ?! - odkrzyknął mi loczek    . Nic dziwnego . Siedzieliśmy 5 miejsc od siebie .
- Siva będzie na lotnisku ! - krzyknąłem .
- Co ?! 
- Gónwo ! Zabije nas ! 
- Nas ? Jakich nas ! Ciebie ! To ty my wszystkie bokserki podziurawiłeś ! 
- Przypadkiem ! - krzyknąłem .
- Dziurawienie bokserek nożyczkami nazywasz przypadkiem ? W dodatku wszystkie ?! - zapytał .
- Tak ! - odpowiedziałem  - A kto mu farbą cały pokój umazał?! - zapytałem .
- No ja ,  ale to TY usmarowałeś mi dupę brązową farbą ! Nie moja wina , że gdzie nie siadłęm zostawiłęm po sobie ślad !
- Dobra , weźmy to razem na klate jak prawdziwi mężczyźni ! - zaproponowałem .
- Ty , weź to jak prawdziwy men na klatę ! Koniec rozmowy ! - krzyknął Jay i usiadł na swoim miejscu .
  Co ja teraz zrobię ? Mi Siv popsuje najeczki , a Jay'owi zetnie loczki  . Jak nas złapie . 
Nathan 
Siedziałem wraz z Conorem na naszych miejscach w samolocie . Udało nam się siąść razem  . Za to Jay i Tom .. eh.. no im się nie udało . Jay siedział z przodu , Tom 5 miejsc dalej . Cos tam do siebie krzyczeli , że ich jakiś Siva zabije  ale mnie to nie interesowało . Obchodziło mnie jedynie to , ze ja I Conor jesteśmy razem . W końcu .
- Dasz buzii ? - szepnął Conor . Za nami siedzieli starsi ludzie nie nie wiedziałem czy chcieliby zobaczyć dwóch całujących sie chłopaków .
- No dobra ..ale szybko ..- Conor wpił się w moje usta . Nagle z siedzenia z przpdu wyskoczył mały chłopiec . patrzył sie na nas aż w końcu powiedział :
- Brzydka ta twoja dziewczyna  . Wygląda jak chłopak . - powiedział i schował sie za siedzenia . Szczerze ? Ulzyło mi . Wolę być brzydką dziewczyną Conora niż być jego ładnym chłopakiem i żeby ten maluch zaczął sie wydzierać , że dwójka facetów sie całuje . 
    Kilka godzin później byliśmy już w Londynie .
Jay
  Wyszliśmy z samolotu . Tom chodził i wypatrywał Sivy . Nagle zauważyłem kogoś , wysoki , w czarnym wdzianku .
- Siva ! - krzyknąłem . 
- Gdzie ?! - przestraszył się Tom .
- Tam idioto .- wskazałem mu chłopaka , którego dzieliło od nas kilka metrów .
- Kurwa ... zapomniał o bokserkach , zapomniał o bokserkach , zapomniał o bokserkach , zapomniał o bokserkach ... - mówił Tom .
- Cześć chłopaki .  - powiedział  Siv .
-Siema Siv...- powiedział Tom .
- Hej Siv... - powiedziałem ja .
- Co wy tacy ?- zapytał .
- Zapomniał o bokserkach , zapomniał o bokserkach ... - usłyszał szepty Toma .
- Oj.. Tom ! Minęło ! Mam nowe ... spoko chodźcie tu moi idioci ! - przytuliliśmy sie  .
- Hej chłopaczki ! - usłyszałem głos Nare * ( dziewczyna Sivy ... narzeczona juz teraz :D )
- Nare ! - krzyknąłem wraz z Tomem . IIiiiii misiaczek ! 
__________________________________________________________________________________
Oto rozdział 12 , a nie 13 :D . Rozdział13 . Jejk .... już 13 .. o.O .. :) Myślę , że sie wam podoba ! Następne rozdziały będą dodawane zgodnie z ankietą - Poniedziałek ( dzisiaj ) , Środa , Piątek + czasem też Niedziela ! :) 
Paaa


Maja ♥ 

2 komentarze:

  1. Ten rozdział był całkiem śmieszny:)
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xD najlepszy ze wszystkich rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń