Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 grudnia 2013

Rozdział 1

      Conor
Dzień jak co dzień . Kupa nauki , stres .. na szczęście teraz czas na przyjemności - weekend . Dzisiaj na noc zostaje u Alex . Teraz tylko zahaczę o sklep i kupię coś do jedzenia na nasz seans filmowy . Tak głównie mija każdy mój weekend -
Piątek - plecak do szafy , zaopatrzyć się w prowiant , seans filmowy i noc z Alex ,
Sobota - Nauka , odrobić lekcje , spotkanie z Nathanem ( trening w garażu ) , noc z Alex ,
Niedziela - leniuchowanie i noc z Alex .
  Ogólnie noc zawsze przebiega tak samo . Czyli walka na poduszki , całowanie , przytulanie i inne tego typu sprawy ^^ .
- Heej ! - krzyknąłem do Toma . Tom to mój ziom - pracuje w sklepie wraz ze swoim tatą .
- No siema stary !
- No to ja to co zwykle .. - czyli chipsy , żelki ( 10 paczek ) coś do picia , batoniki i popcorn ^^ nioch .
- Prosze cie bardzo .. - powiedział i podał mi siateczkę z zakupami .
- Dzieki , nara . - powiedziałem .
- No narka . - odpowiedział .
  Kurs - dom Alex . Kiedy byłem na miejscu - jak zawsze nie pukając - wszedłem do środka .
- Alex !? - krzyknąłem . Ze schodów zbiegła  Alex . Miała na sobie koszulkę z muppetem* , ciut za dużą i .. najprawdopodobniej już nic pod spodem oprócz dolnej części bielizny co mi jak najbardziej odpowiada ^^ .
- Hej misiu ! - powiedziała i dała mi soczystego buziaka - Jak tam ci dzien minął .
- Koszmarnie ! Setki kartkówek .. chyba na każdej lekcji coś było . Jak nie to , to albo pytają albo sprawdzian ! Masakra normalnie ! - marudziłem ...- na szczęście teraz jest weekend i .. mam ciebie i ... filmy i ... prowiant .. mhm.. zapowiada się ciekawa noc ^^ .- mruknąłem .
- Jak zawsze .. Conor ...
- Taak ? - powiedziałem zdejmując buty i kurtkę ..
- Musimy coś zrobić z naszym zyciem .. tak dalej nie może być .. zero aktywności .. ciągle filmy oglądamy .. jemy te chemikalia .. musimy zacząć aktywnie spedzać czas ..
- Okej ... potem pokaże ci jak mozemy go spedzac .. - powiedziałem i przytuliłem Alex .
- Dobra .. teraz choć musimy sie przygotowac ... - powiedziała i ruszyął w stronę kuchni .

Nathan
- Pikachu wybieram cię ! - krzyknąłem .

- Ty innych pokemonów nie masz !? - odkrzyknęła mi moja dziewczyna .
- No pouciekały mi !! Tylko ty mi pozostałeś ...
- Koniec . Ide na emeryturę ! - powiedziała .
- Nie no ! Akurat przed najważniejszym starciem w historii !? Pikachu nie możesz ! - sprzeczałem się z nią/nim ??
- Pokeman wszystko może ! - odpowiedziała .
- Nie .. prosze cie nie opuszcaj mnie .. ja cie potrzebuję ...- ^^ .
- Za dużo pokemonów .. za dużo .. bardzo za dużo ! - odpowiedziałą .
- Wiesz , że mają zejść z anteny !? Nie będzie powtórek ! Dzisiaj ostatni odcinek i koniec !! Chociaz mamy dżenternet ( internet ^^ )
- Zejście teletubisiów z anteny przezyłes to z tym też sobie poradzisz ... Wierze w ciebie . - odpowiedziała .
- Ssij ! - odpowiedziałem .
- W nocy - Uuuuhuu :D .
- Zapamiętam to ..!! - powiedziałem patrząc poniżej pasa .
- Nathan !
- Dobra to ... ja .. co robimy ?!
- Ja odrabiam lekcje .
- Co ?! - ruszyłem za nią w stronę kuchni .
- Jajco . Weekend chce mieć wolny a nie tak jak ty w sobote zakuwac i męczyć się .
- To ja też odrobię . - powiedziałem i siadłem przy stole wyjmując książki .

  Conor
Film się skończył . Wszystko zjedzone .. teraz czas iśc spac ^^ ... spać !
- Która godzina ?? - zapytała śpiąca Alex .
- 22.37 .. co ty spać idziesz ?! O nie , nie , nie . Teraz czas na najlepsza część nocy ... choc tu .. - powiedziałem zdejmujac z niej koc .
- Kocie .. nie ..- mrukneła co jeszcze bardziej zachęcało mnie do działania i nocnych przyjemności .
- Oj prosze .. szybko to zrobimy .. choć .. i nie mów , ze nie chcesz ! - powiedziałem powoli rozbierajac ją ..
- Mmm.. no dobra ..

___________________________________________________________________________________
A oto 1 rozdział :) . Myślę , że się wam podoba :) . Ciesze się bo mam aż 2 czytelników :3 .. aktywnych :D . Z chęcią przyjmuje pomysły na kolejne rozdziały ponieważ czasem macie lepsze pomysły niż moje .. więc :3 piszcie a ja NA PEWNO je wykorzystam :3 .
Jutro dodam kolejny rozdział :) no chyba , że nie bedzie komentarzy ! :D To wtedy nie ... :( Ale pewnie z jeden będzie :D .

To do jutra :3 Milego czytania kochane/ni ♥.


Maja ♥

1 komentarz:

  1. Jest świetny ;D jak będę miała jakiś pomysł to ci napiszę, ale czekam na dalszą część ;3 :>

    OdpowiedzUsuń