Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 marca 2014

.....

Wiecie , zawiodłam się na Was . Specjalnie dla WAS dodaję 2 rozdziały po kolei , zamiast uczyć się na test w kwietni . Rozdział kolejny nwm kiedy się pojawi . Jesli ma być tak , że ja przez tyle czasu musze czekać na te 4 komentarze , to ja dziękuje , żegnamy się i zawieszam bloga albo nawet usuwam go . Teraz chciałam dodawać je systematycznie co dwa dni ale załamałam się bo przez kilka tygodni nie było komentarzy . Chcecie abym pisała tego bloga ? Tak mało osób to komentuje , a cały czas prosze aby dodać raz na jakiś czas komentarz pod postem bo chcę wiedziec ile osób to czyta . Moim zdaniem te ponad półtora tysiąca wyświetleń , nie nabiło 5 osób ... Prosze Was o komentowanie ! :( Nie wiecie jak przykro zrobiło m isię kiedy co dzień patrzyłam na posty , a tam zero komentarzy .... :(
To tyle ....
Majka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz