Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 lutego 2014

Rozdział 18

Witajcie Kochani Czytelnicy !
  Ciesze się , że na tym blogu mam ( aż ! jak dla mnie ) 5 czytelników , jesli jest was więcej to przepraszam ale pod rozdziałem 16 jest tylko 5 komentarzy :) . Jednak martwi mnie fakt , że pomimo tego , że każdy chciał 3 bloga to nie czytacie go i nie dajecie komentarzy . Smutno mi :( . Nie usunę go bo mam 1 czytelnika i nie chcę Go zawieść . Czytajcie mojego 3 bloga ! :)


Rozdział 18
Nathan
  Minęły 4 miesiące od kąt mieszkam z Anią i nie widuje się z Conorem . W końcu moje życie nabrało sensu . Ania postanowiła dać mi drugą szanse , abym bym jej chłopakiem . Było to 3 miesiące temu ale nadal się bardzo cieszę ! Nie tęsknię za Conem , nie myślę o nim co wychodzi mi na dobre . szkoła stała się dla mnie bardzo ważna . Zacząłem prace w sklepie muzycznym z Jayem , Tomem i Maxem . czasem odwiedzi nas Siva . Razem z chłopakami świetnie sie dogaduję . Są dla mnie jak bracia . Mamy durne pomysły , jak np. : jazda w Biedronce w koszyku na zakupy , albo urządzanie sobie pokazów mody w sklepie z bielizna dla kobiet . Są niezawodni ! Takich przyjaciół potrzebowałem . Odbudowałem też przyjaźń z rodzicami Ani . Zaakceptowali fakt , że jestem z Ich córką . Pomimo tego , że ojciec moje ukochanej trzyma mnie krótko i nie za bardzo mi ufa to nie miał nic przeciwko temu abym znów tworzył parę z Jego córką . Życie w końcu mi się ułożyło . Miałem trudny start , bez rodziców i oparcia jakiego potrzebowałem i miłości . Teraz . Wszystko jest tak jak miało być . Mam cudowną dziewczynę , dom , pracę , kończę studia z dobrym wynikiem , mam przyjaciół , którzy również uwielbiają muzykę , i z którymi tworzę na prawdę wspaniałe kawałki .
    Jedno nie pasowało mi w związku , moim i Ani . A tak dokładnie był to brak seksu . Czemu ? Rodzicie Ani dali mi druga szansę pod warunkiem , ze przez kilka miesięcy naszego związku nie będę dobiera łsię do ich córki . Myślałem , ze bedzie łatwo , ale myliłem sie . Ania jest na prawdę bardzo seksowna i czasem bardzo ciezko jest mi powstrzymać sie od kochania sie z nią . No ale cóż , obiecałem prawda ? Prawda .
   Leżałem na kanapie w salonie i oglądałem jakiś durnowaty serial , kiedy do domu weszła Ania . Podeszła do mnie i pocałowała w czoło , mówiąc :
- Hej misiu ...
- Cześć słońce . - powiedziałem i popatrzyłem w Jej piękne  brązowe oczy .
- Kupiłam dużo owoców , warzywa , chleb , jogurty , mleko , słodycze , te Twoje ciastka , bułeczki , szczoteczkę do zębów , płyn do kąpieli i dużo więcej . A teraz wstawaj ! Idź do samochodu i pomóż mi śpiochu ! - zwaliła mnie z kanapy . Oczywiście uśmiech nie znikał z Jej twarzy .
- A dasz mi buziaka ? Takiego wiesz ... - powiedziałem i wstałem .
- Dam ... - powiedziała i zaczęłą mnie namiętnie całować .
-Kocham Cię bardzo , bardzo , bardzo , bardzo misiu .... Bardzo , bardzo , bardzo ... - powiedziałęm kiedy odkleiłem się od Jej cudownych warg .
- Ja Ciebie też , ale teraz musisz mi pomóc . - powiedziała . natychmiast ruszyełm w stronę auta po zakupy. Kiedy już wszystko przyniosłem do kuchni zacząłem je wypakowywać i chować w odpowiednie miejsca . Np. :mleko , jajka , ser itp. rzeczy do lodówki , słodycze do szafki , szczoteczke i płyn do kapieli zaniosłem do łazienki i tak dalej .
   Godzinę później wszystko było na swoim miejscu . Postanowiłem , że pomoge Ani przy obiedzie . Ona robiła sałatkę warzywną , a ja zająłem sie nagetsami* . Zrobiliśmy frytki i sos .
 Obiad wyszedł nam pysznie . Po zjedzeniu umyłem gary ( :D ) i poszedłem poszukać mojego Pikachu .
   Jak mówiłem Ania ma cudowne i seksowne ciało i jest mi bardzo , bardzo ciężko nie zawlec jej do sypialni , czy nawet do kuchni i pokochać . Np. teraz siedziała sobie na kocyku , w bikini i opalał sie . Postanowiłem , ze położę się obok mojego kociaka i moze namówię na szybko numerek . Minęły już 3 miesiące , także chyba już mozemy zacząć nasze życie erotyczne .
   Przed położeniem sie , zdjąłem koszulkę i w tym momencie do ogrodu weszła mama Ani . Kurwa !
- Cześć słonka ... - powiedziała . Ania natychmiast wstała i odpowiedziała jej - cześc . Zakryłą się recznikiem i poszła zrobić herbatę .
   W końcu kiedy dojdzie do seksu , to nie wypuszczę Jej przez cały tydzień z łózka . Tak , napaleniec ze mnie .
___________________________________________________________________________________
Takie krótkie gówno . Musze sie pouczyć z języka angielskiego bo tata będzie mnie pytać także PRZEPRASZAM ZA TO ŻE DODAJĘ TAKIE GÓWNO PO TYGODNIU NIE OBECNOŚCI NA BLOGU ! Możecie być źli :) i ochrzaniać mnie za wszystko ! :) Następny będzie lepszy . Obiecuję . Chciałam cos dodać żeby nie było . :)
Maja
P.S. Czytajcie i komentujcie mojego 3 bloga .. prosze :( !

3 komentarze:

  1. Przyznam, że rozdział jest bardzo.....seksowny ?
    Ale czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko jest :D
    Mam tylko jedną proźbę....
    Pisz dłuższe rozdziały <3
    Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ... Boski <3 Zgadzam się z komentarzem powyżej , pisz dłuższe rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń